.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طراحان سؤال از پاسخ دولت قانع نشدند ؛
دامادی: حضور رئیس جمهور در مجلس قطعی شد/ اعلام زمان حضور
شمال نیوز: نماینده مردم ساری، با اشاره به جلسه امروز طراحان سئوال از رئیس جمهور برای بررسی پاسخ های وزیران در جلسه کمیسیون برنامه وبودجه اظهار داشت: طراحان سئوال در جلسه امروز اعلام کردند که از پاسخ های رئیس جمهور قانع نشده اند.

شمال نیوز : محمد دامادی ، با اشاره به جلسه امروز طراحان سئوال از رئیس جمهور برای بررسی پاسخ های وزیران در جلسه کمیسیون برنامه وبودجه اظهار داشت: طراحان سئوال در جلسه امروز اعلام کردند که از پاسخ های رئیس جمهور قانع نشده اند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نتیجه این جلسه مبنی بر عدم رضایت طراحان سئوال از رئیس جمهور از پاسخ های وزیران به کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

وی تاکید کرد: طراحان همچنان بر امضاهای خود برای سئوال از رئیس جمهور پایدار هستند و امضاهای سئوال از رئیس جمهور از نصاب نیافتاده است.

غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از ارائه طرح سئوال از رئیس جمهور به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

طبق آیین‌نامه، رئیس مجلس باید سئوال از رئیس جمهور را در صحن علنی قرائت کند و پس از آن ظرف 48 ساعت سئوالات باید تکثیر شده و در اختیار نمایندگان قرار گیرد و پس از آن به رئیس‌جمهور ارسال شود.

به گزارش مهر ،بر این اساس از زمان ارسال سئوال به رئیس‌جمهور، وی یک ماه فرصت دارد تا در صحن علنی به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد.

از زمان تسلیم سئوال از رئیس‌جمهور به هیات رئیسه، ‌امکان اضافه کردن و یا پس گرفتن امضاها وجود ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آبان 1391
همه مي دونيم كه احمدي نژاد با روحيه غير قابل انتقادي كه داره و همچنين اعتباري كه براي مجلس قائل نيست ، اينبار هم مجلس رو تحقير مي كنه و اين سوال كردن ها فايده اي نداره . شكي نيست كه سوال كردن حق مجلسه ولي واقعيت اينه كه فايده اي نداره و از طرف ديگه دست مجلس هم در تصميمات فاحش رئيس جمهور آلوده است . اون برادري كه نوشته حسادت نكنين !!! به چي حسادت نكنيم ؟
وقتي ايشون تابلو ميزنه تو شهر كه من يكي از سوال كننده ها هستم يعني چي ؟ خوب اگه به وظيفه ات عمل كردي ، نياز به جار و جنجال نداره !!!!!!
احمدي نژاد به تنهايي همه قواي ديگه رو حريفه متاسفانه و هيچ كاري نميشه كرد . بايد زمان بگذره تا ويراني كارهاي اين آقا و مجلسيان محترم رو بشه
همشون مردم رو فيلم كردن
ahmad 2 آبان 1391
اقای دامادی هر چند ما از بعضی کارهااقای ریس جمهمور ناراحت هستیم اما به شما توصه میکنم زیر سایه کسی نباش و خودت باش از کسی در مجلس خط نگیر. مرد باش و خودت باش مثل پدر مرحومت که خدا رحمتش کند.
حسین 2 آبان 1391
با سوالات بی اساسی که آقایون مجلسی ها از آقای رئیس جمهور پرسیده بودند بایدم آقای احمدی نزاد به سخره بگیره ساختمان بهارستان را یا به قول آقایون خانه دولت سوال نبود هزلیات بود که موجبات خنده را برای آقای احمدی نژاد فراهم آورد.سوال ها باید از قبل طرح شده باشد و کارشناسی شده باشد که عملکرد دولت را زیر سوال ببرد و آقای رئیس جمهور را مجبور کند که به سوالات به جد جواب دهد، قبل پرسیدن سوالات از ایشون به ایشون تذکر داده شود که اینجا ساختمان مجلس است و شما اشتباهی به اینجا نیامدید و شمار را با قرعی کشی رئیس جمهور نکردند و به قول خودتون 25 میلیون رای آوردید
علی ایمانی 2 آبان 1391
آقا جان این جوان نماینده هم مثل اینکه موج سواری را یاد گرفته ! حال که وضعیت اقتصادی کشور دچار مشکل شده همه رئیس جمهور می تازند ! خود آقایان نمایندگانمحترم که قانونگذار هستند چرا چهارچوبی طراحی ننمودند که وضع فعلی بوجود آید ؟ در کجای دنیا خرید و فروش ارز بصورت کالا و به این سهولت توسط مردم عادی انجام می گیرد ؟ در کجای دنیا خرید ارز یا سکه بعنوان سرمایه گذاری محسوب می کردد ؟
نا شناس 2 آبان 1391
أقا امضا تعدادش از نصاب افتاد چه نفعي براى مردم داره براى من دودانگه اى چي داره
نا شناس 2 آبان 1391
شمال نيوز شورش رو دراورد امضا از نصاب افتاد براى من دودانگه اى چي داره محمد
نا شناس 2 آبان 1391
واقعا بايد به اين نماينده تاسف خورد كه همه امضا رو پس گرفتند و او نميداند
نا شناس 2 آبان 1391
اقاى اصولگرا نمايندگان اين كاره نيستند فقط شعار مي دهند
نا شناس 3 آبان 1391
دامادي با اين حركتش سطح نمايندگان مازندران را نشان داد.براي 4 دوره ديگه نماينده ساري هستي.
الحق كه فرزند عزتي.
عزتي دوباره براي ساري
نا شناس 3 آبان 1391
برای ما میاندرودی های بی سر پناه چه فرقی میکنه؟
نا شناس 3 آبان 1391
با پیچ بپیچید با احمدی نژاد نپیچید به قول یه بنده خدا نقطه سر خط!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 3 آبان 1391
آقاياني كه از دامادي انتقاد مي كنند بدانند كه محمد دامادي فقط 4 ماه است كه وارد مجلس شده خيانت را نمايندگان مجلس هشتم كردند كه از بقل دولت به منافع خود دست پيدا كردند و امروز خود را قايم كرده اند
ali 3 آبان 1391
سلام محمدجانسطح شهر و استان رو بالا بردی اینهایی که انتقاد میکنن نمیدونن مملکت چه خبره
مهدوی . ساری 3 آبان 1391
دامادی شجاع خدا قوت .ماجوانان نسل سوم انقلاب به داشتن چنین نماینده با درایتی افتخار می کنیم ..دامادی عزیز دوستت داریم
نا شناس 3 آبان 1391
دامادی با این کارش نشان داد که نماینده واقعی مردمه.
نا شناس 4 آبان 1391
به درک کامنتمو تایید نکردی.....
از سایتت متنفر شدم........
نا شناس 4 آبان 1391
آقاي شجاعي يادبگيره. يادشه كه چطور از احمدي نژاد حمايت مي كرد؟
نا شناس 4 آبان 1391
برار شهر ره او بورده مردم چهار دانگه او ندارنه
نا شناس 6 آبان 1391
آقای دامادی از تلاش های شما و نطق حضرتعالی درباره سیل زدگان بهشهر در صحن مجلس نهایت سپاس و قدردانی را داریم. نشان دادید از آقای مقیمی پیگیرتر هستید و به دنبال حقوق مردم بهشهر هستید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.